BIX Magazin
2025-04-29
Nincs tüntetés miatta,
azonban a jövőnk múlik rajta
2017-03-29
-
Gárdos Réka

Egyre több cég fektet be IT technológiába világszerte. A folyamatos fejlődés kulcsát egyre többen látják az informatikában.

A Combit Számítástechnikai Zrt. alapvető célja, a kor legújabb technológiáit alkalmazó szoftverek és műszaki berendezések fejlesztése. A vállalkozás mára már közel 30 évnyi piaci tapasztalattal rendelkezik. Napjainkban azonban a változások korát éljük, egy igazi forradalom tanúi lehetünk, mely a piaci szabályok újragondolását követeli meg.

Simon László a Combit Zrt. igazgatója tudja ezt a legjobban, hiszen mi sem változik gyorsabban, mint a technológia. Az ügyfelek rendelkezésére álló költségkeret azonban sok esetben alacsony, és ez nagyfokú kreativitást igényel Lászlóék részéről.

„A munkámban legjobb része, hogy rendkívül nagy kreativitást igényel, és nagyon változatos. Az ügyfeleink problémájára kell megtalálnunk a legkedvezőbb megoldást, s ez minden alkalommal más és más.”

„Az ügyfeleink elégedettsége érdekében, nálunk az első és egyben legfontosabb szempontok a minőség és megbízhatóság. Minden esetben bele kell képzelni magunkat az ügyfél helyzetébe, és olyan megoldást kell készítenünk, amivel mi is szívesen dolgoznánk utána. Ebben az esetben ő is elégedett lesz.”

A Combit Zrt. törzsgárdája kvalifikált informatikusokból, fejlesztő és szervező szakemberekből áll. De mi kell ahhoz, hogy a csapat minden egyes tagja elkötelezett legyen?

„A jó vezető empatikus, következetes és képes a munkatársait motiválni, lelkesíteni, de elengedhetetlen dolog az őszinteség is. Kollégáimat rendszeresen tájékoztatom a cég aktuális ügyeiről, a terveinkről és a lehetőségekről. Én, mint cégvezető, hivatalból optimista vagyok. Szerintem csak úgy lehet jó dolgokat teremteni, ha igazán hiszünk benne. Persze ez nem mindig sikerül a tapasztalat szerint. Az igazi próbatétel az, hogy az ilyen kudarcokat hogyan tudja kezelni a csapat.”

A felek közti hatékony együttműködéshez minden esetben bizalomra  és  hitelességen alapuló, felelős, vállalati működésre van szükség, legfőképpen, ha a vállalat új kapcsolati tőkére elsősorban ajánlások útján tesz szert, és a sikert nem pusztán a hagyományos reklámra alapozza.

„A mi szalmánkban üzleti kapcsolat főleg két féle módon alakul ki. A gyakoribb, hogy valamilyen ismerős kapcsán kapunk ajánlást akár úgy, hogy a későbbi megbízó keres meg minket, akár úgy, hogy mi keressük meg, és teszünk ajánlatot egy közös ismerősre hivatkozva. A másik lehetőség, hogy egy tenderkiírásra pályázunk, és nyerés esetén így teremtünk új kapcsolatot. Ez utóbbi eset sajnos elég ritka. Nem sokkal gyakoribb az ismeretlen megkeresésénél.”

 

Forrás

Simon László gondolatai

Tetszett? Oszd meg:


bix logo
Ez még érdekelhet
2017-06-16
-
Hajba Máté
Interjú Buzásné Putz Erzsébetettel a Mérnökök és Technikusok Szabad Szakszervezet elnökével.
2017-06-14
-
Hajba Máté
“Az informatikai cégek valamiért nem képesek megérteni a kis és középvállalkozások problémáit. Szép marketinganyagok ígéretek, álmok helyett konkrétumokra, értékekre, törődésre és gördülékeny megvalósításra lenne szükség.” 
2017-04-19
-
Gárdos Réka
„A BIX azoknak a cégeknek, akik a munkájukból akarnak megélni ez óriási előnyt fog jelenteni, akik zsiványok, azoknak óriási bajt fog hozni.”
2017-04-04
-
Gárdos Réka
„Hosszú távon gondolkozom, amire más azt mondja, hogy megoldhatatlan arra mindig találok megoldást. Előttem nincsenek lehetetlenek.”
2017-03-29
-
Gárdos Réka
Egyre több cég fektet be IT technológiába világszerte. A folyamatos fejlődés kulcsát egyre többen látják az informatikában.
2017-03-24
-
Gárdos Réka
„Etika, emberség és becsületesség. Ezek a filozófiánk legfontosabb alappillérei.”
2017-03-24
-
Gárdos Réka
Különösen nehéz a helyzet a pénzügyi szektorban, melyet nagyfokú bizalmatlanság jellemez. Hogyan lehet mégis maradandót alkotni és hitelesnek maradni pénzügyi tanácsadóként?
2017-03-24
-
Gárdos Réka
„Az üzleti modellünk alapja a bizalom Az ügyfél velünk teljes biztonságban van, végig fogjuk a kezét.”
2017-03-24
-
Gárdos Réka
„A bizalom és a tisztelet kivívása hatalmas odafigyelést igényel. A megbecsülés kölcsönös kell, hogy legyen, hiszen fontos és nélkülözhetetlen részei a szervezetnek.”
2017-03-24
-
Gárdos Réka
"Az utóbbi megrendelésünknél, a szerződés akár egy szalvéta is lehetett volna aláírva, de mindkét fél tudta, hogy teljes mértékben meg lesznek elégedve a másikkal"-mesélte el Soós Péter.
2017-03-24
-
Gárdos Réka
„A munkám a szenvedélyem, a küldetésemet és célomat is itt találtam meg.”