BIX Magazin
2025-05-22
„Nem üzletet építünk, hanem embereket és az emberek majd építik az üzletet”
2017-03-24
-
Gárdos Réka

Napjaink vásárlójának már nem elég, amit a cég magáról üzen. Érdeklődik, információt keres, mielőtt új üzleti kapcsolat kiépítésébe kezd. A fogyasztó már nem hisz a hagyományos marketing kommunikációnak, sem az értékesítőnek.

Különösen nehéz a helyzet a pénzügyi szektorban, melyet nagyfokú bizalmatlanság jellemez. Hogyan lehet mégis maradandót alkotni és hitelesnek maradni pénzügyi tanácsadóként?

A Grantis Hungary Zrt. ügyvezetői, Deák Ferenc István és Sebestyén András cégfilozófiájának alapja az ügyfélközpontúság.

„Nem feladatunk bármit is eladni, de felelősségünk, hogy ügyfeleink minden információt megismerhessenek, ami egy önálló és szabad pénzügyi döntéshez szükséges. A hiteles és jó információ elsősorban hasznosság közvetítésére törekszik, és nem nyíltan értékesítési célzatú. Ilyenek például az edukáló cikkek, szakmai összehasonlítások, how-to-k. Természetesen az információ hasznosság tartalmán túl kiemelkedően fontos, hogy ki közlője, létrehozója. Ezt a személyt / szervezetet minél jobban ismerjük, annál nagyobb a bizalmunk magának az információnak a hitelességében is. Az ismerősi ajánlás ezért lehet a legerősebb forrás.”

A Grantis nem a legnagyobb kíván lenni, hanem a legkorrektebb. Náluk a hálózatépítés helyett az ügyfél, és annak valódi igényei kerülnek előtérbe.

„Az ügyfeleink elégedettségének érdekében a legelső lépés a termékfejlesztés, minden csak ezután jöhet. Jelenleg egy ügyfélélmény projekten dolgozunk, amely egy teljes céget átölelő termékfejlesztési terv. A lényege, hogy hogyan tudjuk az ügyfél elvárásait minden ponton lényegesen túlteljesíteni a szolgáltatásunk minden egyes lépésén.”

Az etikus ügyfélkiszolgálás mellett az alkalmazotti kapcsolatok is fontos szerepet kapnak a cég filozófiájában, sikeressé válásában.

„Mindig elsődleges cél volt, hogy valóban az ügyfeleket szolgáljuk a munkánkkal, utána pedig a kollégáinkat. Talán kollégáink ezt látják rajtunk Andrissal, és ezért bíznak bennünk. Bízhatnak azért is, mert mindenkit egyenként megbecsülünk. Nálunk minden transzparens, mert azt mondjuk, amit csinálunk és fordítva. Talán azért szerethetnek velünk dolgozni, mert minden egyes feladatot mi magunk is elvégeztünk amiről “prédikálunk”. A mai napig benne élünk a cégben, ezért tudjuk, minek mire van hatása. Azon kívül fontos a tisztelet, és ezt mi Andrissal kiérdemelni szeretnénk a kollégáink körében nem pedig kizsarolni. A produktivitást úgy segítjük elő, hogy lehetőleg mindenki csak azt csinálja, ami nála van a legjobb helyen. Ez szerintem mindkét fél érdeke.

A kölcsönös bizalom, a kollektív emberi érték, és az igazán jó csapat a legnehezebb helyzetekben is stabil támaszként szolgálhat, és átlendítheti a céget olyan nehézségeken, melyek mások esetében akár a bukáshoz is vezethetnek.

„A közelmúltban volt egy nehéz időszakunk, amely közel fél évig tartott, és kis híján ráment a cégünk. Ebben a helyzetben a csapatunk részéről olyan magától értetődő összetartás és kölcsönös segítségnyújtás mutatkozott, aminek eredményeképpen közösen vészeltük át ezt a nehéz időszakot és minden eddiginél jobban megerősödtünk. Számunkra ekkor vált világossá, hogy ez a kollektív emberi érték a legnagyobb kincs a cégünkben.”

Forrás: Deák Ferenc István és Sebestyén András gondolatai

Tetszett? Oszd meg:


bix logo
Ez még érdekelhet
2017-06-16
-
Hajba Máté
Interjú Buzásné Putz Erzsébetettel a Mérnökök és Technikusok Szabad Szakszervezet elnökével.
2017-06-14
-
Hajba Máté
“Az informatikai cégek valamiért nem képesek megérteni a kis és középvállalkozások problémáit. Szép marketinganyagok ígéretek, álmok helyett konkrétumokra, értékekre, törődésre és gördülékeny megvalósításra lenne szükség.” 
2017-04-19
-
Gárdos Réka
„A BIX azoknak a cégeknek, akik a munkájukból akarnak megélni ez óriási előnyt fog jelenteni, akik zsiványok, azoknak óriási bajt fog hozni.”
2017-04-04
-
Gárdos Réka
„Hosszú távon gondolkozom, amire más azt mondja, hogy megoldhatatlan arra mindig találok megoldást. Előttem nincsenek lehetetlenek.”
2017-03-29
-
Gárdos Réka
Egyre több cég fektet be IT technológiába világszerte. A folyamatos fejlődés kulcsát egyre többen látják az informatikában.
2017-03-24
-
Gárdos Réka
„Etika, emberség és becsületesség. Ezek a filozófiánk legfontosabb alappillérei.”
2017-03-24
-
Gárdos Réka
Különösen nehéz a helyzet a pénzügyi szektorban, melyet nagyfokú bizalmatlanság jellemez. Hogyan lehet mégis maradandót alkotni és hitelesnek maradni pénzügyi tanácsadóként?
2017-03-24
-
Gárdos Réka
„Az üzleti modellünk alapja a bizalom Az ügyfél velünk teljes biztonságban van, végig fogjuk a kezét.”
2017-03-24
-
Gárdos Réka
„A bizalom és a tisztelet kivívása hatalmas odafigyelést igényel. A megbecsülés kölcsönös kell, hogy legyen, hiszen fontos és nélkülözhetetlen részei a szervezetnek.”
2017-03-24
-
Gárdos Réka
"Az utóbbi megrendelésünknél, a szerződés akár egy szalvéta is lehetett volna aláírva, de mindkét fél tudta, hogy teljes mértékben meg lesznek elégedve a másikkal"-mesélte el Soós Péter.
2017-03-24
-
Gárdos Réka
„A munkám a szenvedélyem, a küldetésemet és célomat is itt találtam meg.”