BIX Magazin
2025-04-29
Többet teszünk, mint amit elvárnak tőlünk - az ügyfelek bizalmának titka MAPEI módra
2017-03-24
-
Gárdos Réka

Mindenekelőtt tudni kell, hogy a MAPEI Kft. egy építőipari segédanyagokat gyártó- és forgalmazó cég, az olasz anyavállalat pedig mára a világ legnagyobb gyártóinak egyike. Ki gondolná, hogy ezen a területen a vezetők életében elengedhetetlen fontosságú tényező a bizalom. Az ügyfelek és alkalmazottak felé irányuló bizalom egyaránt.

Mit tesz a Mapei Kft. ügyvezetője, Markovich Béla annak érdekében, hogy alkalmazottai megbízzanak benne és szeressenek vele dolgozni?

Egyszerűen emberként bánok velük. Név szerint ismerem mind a 160 emberünket. Mi a munkatársainkat Belső Ügyfeleknek hívjuk, és így is kezelem őket. Alkalmazzuk azt, hogy ha a cégnek több jut, akkor minden munkatársnak több kell, hogy jusson. Caffeteria rendszert biztosítunk a számukra, segítjük őket a magánéleti problémáik megoldásában is. Törődünk azzal, hogy legyenek saját, privát céljaik és ezeket el is érjék. Folyamatosan képezzük őket nemcsak szakmai dolgokból, hanem kommunikációból, emberkezelésből. Általában abból is, hogyan kell élni és viselkedni, hogy boldogok legyenek, és hogyan tehetnek másokat is boldoggá.”

A jó üzleti kapcsolat barátságokat építhet, ehhez azonban elengedhetetlen feltétel a kölcsönös korrektség és a bizalom. Bizalom nélkül lehetetlen üzletelni. Markovich Béla egyedülállóan sikeres cégfilozófiájának legfontosabb alapértékei az etika, az emberség és a becsületesség melyek nagy hangsúlyt kapnak az ügyfélkapcsolataik kialakítása során is.

Tartós és környezetbarát termékeinkkel, megoldásainkkal és minden tudásunkkal segítjük az építőket és építtetőket a jövő épületeinek elsőre végleges módon történő megalkotásában. Az a dolgunk, hogy minden tudásunkkal segítsünk az embereknek elsőre végleges módon megvalósítani az építési álmaikat. Folyamatosan azt keressük, hogy hol tudunk nekik segíteni. Nem állunk meg a szakmai területeknél, hanem olyan területeken is segítjük őket (cégvezetés, cégszervezés, marketing, értékesítés, személyzetkeresés és felvétel), amelyek nem kifejezetten a Mapei specialitásai."

Mi kell ahhoz, hogy valaki igazán sikeres legyen? Miben rejlik a nagy titok?

„A jó vezetővé válás titka a célok megalkotása, kitartás a célok irányába, nagyon erős érdeklődés és nagyon nagy affinitás az emberek iránt, mások meghallgatásának és megértésének képessége, határozottság, és döntési képesség. Ezt szeretem a legjobban a munkámban. Emberek életét tudom jobbá tenni, hogy emberekkel foglalkozva, őket tanítva, meghallgatva segítek nekik a problémáikat megoldani, és így hozzájárulok az életük jobbá tételéhez."

Forrás
Markovich Béla gondolatai

 

 

Tetszett? Oszd meg:


bix logo
Ez még érdekelhet
2017-06-16
-
Hajba Máté
Interjú Buzásné Putz Erzsébetettel a Mérnökök és Technikusok Szabad Szakszervezet elnökével.
2017-06-14
-
Hajba Máté
“Az informatikai cégek valamiért nem képesek megérteni a kis és középvállalkozások problémáit. Szép marketinganyagok ígéretek, álmok helyett konkrétumokra, értékekre, törődésre és gördülékeny megvalósításra lenne szükség.” 
2017-04-19
-
Gárdos Réka
„A BIX azoknak a cégeknek, akik a munkájukból akarnak megélni ez óriási előnyt fog jelenteni, akik zsiványok, azoknak óriási bajt fog hozni.”
2017-04-04
-
Gárdos Réka
„Hosszú távon gondolkozom, amire más azt mondja, hogy megoldhatatlan arra mindig találok megoldást. Előttem nincsenek lehetetlenek.”
2017-03-29
-
Gárdos Réka
Egyre több cég fektet be IT technológiába világszerte. A folyamatos fejlődés kulcsát egyre többen látják az informatikában.
2017-03-24
-
Gárdos Réka
„Etika, emberség és becsületesség. Ezek a filozófiánk legfontosabb alappillérei.”
2017-03-24
-
Gárdos Réka
Különösen nehéz a helyzet a pénzügyi szektorban, melyet nagyfokú bizalmatlanság jellemez. Hogyan lehet mégis maradandót alkotni és hitelesnek maradni pénzügyi tanácsadóként?
2017-03-24
-
Gárdos Réka
„Az üzleti modellünk alapja a bizalom Az ügyfél velünk teljes biztonságban van, végig fogjuk a kezét.”
2017-03-24
-
Gárdos Réka
„A bizalom és a tisztelet kivívása hatalmas odafigyelést igényel. A megbecsülés kölcsönös kell, hogy legyen, hiszen fontos és nélkülözhetetlen részei a szervezetnek.”
2017-03-24
-
Gárdos Réka
"Az utóbbi megrendelésünknél, a szerződés akár egy szalvéta is lehetett volna aláírva, de mindkét fél tudta, hogy teljes mértékben meg lesznek elégedve a másikkal"-mesélte el Soós Péter.
2017-03-24
-
Gárdos Réka
„A munkám a szenvedélyem, a küldetésemet és célomat is itt találtam meg.”