A főnöködről cikket írni. Ez az igazi kihívás. Ne sértsd meg, érezze a kellő tiszteletet, ugyanakkor ne is dicsérd túl, nehogy hiteltelenné váljon az elfogultság magas foka miatt.
Ahogyan Cserpes István mondta, „nem lehet a testben bíznunk, meg kell ismerni az embertársainkat.” Aki ismeri Petit, az tudja jól, hogy számára a bizalom, minden túlzás nélkül, az egyik legfontosabb érték, ha nem a legfontosabb.
Gangel Péter (Peti), a Bizalmi Kör alapítójának célja, hogy nagyszerű cégekkel kézen fogva, egy őszinte, átlátható, teljesítményalapú vállalkozói világot építésen fel. Így született meg a BIX. De mi az a BIX? Akik ott voltak március 9-én a Gundelben, azok már tudják, és néhány innovátor már használja is. Íme egy kis betekintés azoknak, akik nem lehettek ok, illetve egy cseppnyi nosztalgia azoknak, akik ott voltak.
A cégek a BIX-szel forradalmasítják a saját piacukat! „A meglévő vásárlóid nyerjék meg a leendő vásárlóidat”- emelte ki a BIX leglényegesebb momentumát Peti.
„Amikor egy cégnek utánanéznek, nem mindegy, mit találnak róla. Találnak-e vásárlói visszajelzéseket, sajtóinformációkat? A BIX-ben mindezt összegyűjtjük, egy olyan hiteles felületet teremtve, mint a booking.com a hoteleknek, ahol a bizalom a valódi döntési pont. Ennek köszönhetően korlátok nélkül fogunk tudni üzletelni. Az a bizalom, amit élvezünk a személyes kapcsolatokban, az most létrejön akkor is, ha nem ismerjük egymást, hiszen a közösség tapasztalata lehetőséget ad arra. Ez ugyanakkor visszafelé is hat a cégre, kultúraformáló hatású. A BIX kifelé üzen befelé tanít!”
Az elkövetkező években cégek tízezrei teszik majd nyilvánossá a BIX segítségével vásárlóik visszajelzését, mert napjaink tudatos vásárlói ezt keresik a leginkább. A BIX a tisztességes cégek sikeres marketingjének záloga.
Forrás
Gangel Péter gondolatai