BIX Magazin
2025-05-16
„A BIX kifelé üzen befelé tanít!”
2017-03-29
-
Gárdos Réka

A főnöködről cikket írni. Ez az igazi kihívás. Ne sértsd meg, érezze a kellő tiszteletet, ugyanakkor ne is dicsérd túl, nehogy hiteltelenné váljon az elfogultság magas foka miatt.

Ahogyan Cserpes István mondta, „nem lehet a testben bíznunk, meg kell ismerni az embertársainkat.” Aki ismeri Petit, az tudja jól, hogy számára a bizalom, minden túlzás nélkül, az egyik legfontosabb érték, ha nem a legfontosabb.

Gangel Péter (Peti), a Bizalmi Kör alapítójának célja, hogy nagyszerű cégekkel kézen fogva, egy őszinte, átlátható, teljesítményalapú vállalkozói világot építésen fel. Így született meg a BIX. De mi az a BIX? Akik ott voltak március 9-én a Gundelben, azok már tudják, és néhány innovátor már használja is. Íme egy kis betekintés azoknak, akik nem lehettek ok, illetve egy cseppnyi nosztalgia azoknak, akik ott voltak.

A cégek a BIX-szel forradalmasítják a saját piacukat! „A meglévő vásárlóid nyerjék meg a leendő vásárlóidat”- emelte ki a BIX leglényegesebb momentumát Peti.

„Amikor egy cégnek utánanéznek, nem mindegy, mit találnak róla. Találnak-e vásárlói visszajelzéseket, sajtóinformációkat? A BIX-ben mindezt összegyűjtjük, egy olyan hiteles felületet teremtve, mint a booking.com a hoteleknek, ahol a bizalom a valódi döntési pont. Ennek köszönhetően korlátok nélkül fogunk tudni üzletelni. Az a bizalom, amit élvezünk a személyes kapcsolatokban, az most létrejön akkor is, ha nem ismerjük egymást, hiszen a közösség tapasztalata lehetőséget ad arra. Ez ugyanakkor visszafelé is hat a cégre, kultúraformáló hatású. A BIX kifelé üzen befelé tanít!

Az elkövetkező években cégek tízezrei teszik majd nyilvánossá a BIX segítségével vásárlóik visszajelzését, mert napjaink tudatos vásárlói ezt keresik a leginkább. A BIX a tisztességes cégek sikeres marketingjének záloga. 

Forrás
Gangel Péter gondolatai

Tetszett? Oszd meg:


bix logo
Ez még érdekelhet
2017-06-06
-
Gangel Péter - A Bizalmi Kör alapítója
Interjú a Business & Café blog szerzőivel
2017-05-17
-
Hajba Máté
Miért éri meg hosszútávon egy cégnél maradni? Miért fontos az ígéretek megtartása? Mire figyeljenek a jővő vállalatai? Keleti Józseffel,  a Bisnode D&B Magyarország Kft ügyvezető igazgatójával beszélgettünk motivációról, trendekről és persze a bizalomról.
2017-05-11
-
Hajba Máté
Mikor sikeres vállalkozásokról beszélünk, az embereknek általában a netes és tech multik, Google, Facebook, vagy Apple jut eszükbe. A globális, nagyvárosi cégek mögött azonban megbújnak más sikertörténetek is
2017-04-12
-
Gárdos Réka
Napjaink világa egyre kevesebb mesébe illő történettel lát el minket, pedig ezekre a megvalósult álmokra igen nagy a szükség. Egy ilyen csoda a következő történet.
2017-04-04
-
Gárdos Réka
Az online vásárlásnak mindig van rizikófaktora: egy idegen cég levon egy összeget a kártyánkról, ugyanakkor garancia nincs rá, hogy meg is kapjuk a kiválasztott terméket, és ha nem érkezik meg, akkor  mit tehetünk? Kihez kell fordulni?  Vajon van-e rá mód, hogy ezt a bizonytalanságot csökkentsük?
2017-03-29
-
Gárdos Réka
„Úgy gondolom, bizalom nélkül élni nem lehet. Bíznunk kell az odafenn valóban, hogy gondot visel rólunk, vagy éppen embertársainkban, de legfőképpen családunkban.”
2017-03-29
-
Gárdos Réka
„A meglévő vásárlóid nyerjék meg a leendő vásárlóidat”
2017-03-27
-
Gangel Péter - A Bizalmi Kör alapítója
2017-03-24
-
Gárdos Réka
Az olyan vállalatok, mint az eBay népszerűvé válása csak a kezdetet jelentették, azóta a tranzakciók személytelenségét felváltotta a közösségi élmény fontossága. 
2017-03-24
-
Gárdos Réka
Betelt a piac, mérgesek a szomszédok és a szállodások is. Olyan jellegű támadások érték az Aibnb-t, hogy még a stratégiájukat is módosítják. Számítanunk kell a kivonulásukra?
2017-03-24
-
Gárdos Réka
Brutival, a humoristával vagy akár Sors Tamással, a világcsúcstartó, többszörös paralimpiai, világ- és Európa-bajnok magyar úszóval is össze lehet találkozni Oszkározás közben!